niedziela, 17 kwietnia 2016

Zawiadomienie: E-mail otwarty do Prokuratora Ziobry

Uprzejmie zawiadamiam o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa zdefiniowanego w Art. 248.4 Kodeksu Karnego / Rozdział XXXI Przestępstwa przeciwko wyborom i referendum   >>>  Art. 248.  Kto w związku z wyborami do Sejmu, do Senatu, wyborem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, wyborami do Parlamentu Europejskiego, wyborami organów samorządu terytorialnego lub referendum:   >  4) dopuszcza się nadużycia lub dopuszcza do nadużycia przy przyjmowaniu lub obliczaniu głosówpodlega karze pozbawienia wolności do lat 3.      /    Link do notki  >>  http://ziut.neon24.pl/post/131111,zawiadomienie-e-mail-otwarty-do-prokuratora-ziobry
 
Zawiadomienie: E-mail otwarty do Prokuratora Zbigniewa Ziobry
<>
Zawiadomienie: E-mail otwarty do Prokuratora Zbigniewa Ziobry
 
 
od:Józef Pisucki < ........>@gmail.com
do:biuro.podawcze@pg.gov.pl
 
Szanowny Panie Prokuratorze Generalny i Ministrze Sprawiedliwości Zbigniewie Ziobro!
 
Mając na względzie obowiązek określony w Art. 304 § 1. Kodeksu Postępowania Karnego, uprzejmie zawiadamiam o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa zdefiniowanego w Art. 248.4  Kodeksu Karnego /  Rozdział XXXI Przestępstwa przeciwko wyborom i referendum
 
Swoje podejrzenie opieram na analizie wyników cząstkowych i  końcowego wyniku Wyborów Prezydenta 2010, ... oraz relacji ówczesnego Marszałka Sejmu Stefana Niesiołowskiego o  przecieku wyniku cząstkowego z godziny 11-stej, które odbiega od wyniku cząstkowego z tej samej godziny podanego przez PKW
 
 
Ponadto analiza oficjalnego wyniku cząstkowego z godziny 00:58 podanego przez PKW, w porwnaniu z wynikiem końcowym Wyborach Prezydenta 2010 , oraz wynikiem cząstkowym pośrednim wskazuje na "dosypanie" głosów jednemu z kandydatów po godzinie 00:58 w nocy po wyborach Prezydenta 2010.
 
W dalszej części maila do Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro przedstawiłem wyliczenia i tabele zawarte w w notce pt. "Komorowski "stracił dobrą okazję, aby siedzieć cicho" ,  DO KTÓREJ LINK PODAJĘ   >>  http://ziut.neon24.pl/post/131033,komorowski-stracil-dobra-okazje-aby-siedziec-cicho
 
Rozumiem, że zawiadomienie posiada braki proceduralno formalne, nie zmienia to faktu, że wszczęto oficjalną procedurę, do której Pan Minister Ziobro powinien się odnieść, ... jeśli nie chce łamać prawa oczywiście.
<>
 
Należy dodać, że zgadzam się z prezydentem Bronisławem Komorowskim, który miał stwierdzić że "ekipa władzy brnie coraz głębiej w / ... / kryzys." ,  ... który tak naprawdę zaczął się zanim Bronisław Komorowski został prezydentem. -  Dlatego właśnie postanowiłem spróbować "oficjalnych kroków", bo uważam, że wyjaśnienie sprawy Wyborów Prezydenta 2010  może pomóc rozwiązać trwający w Polsce tzw. "kryzys konstytucyjny"
 
Drugim powodem jest obawa, że PiS robi to, a właściwie nie chce temu zapobiec.   -   Ponadto do tego rodzaju kroków skłoniła mnie, trwająca ponad 2 miesiące,  mailowa wymiana korespondencji z szefem Ruchu Kontroli Wyborów Panem Józefem Orłem, któremu przedstawiłem swoje wyliczenia i opinie na temat moich wyliczeń.  -  Ostatni etap tej rozmowy pozwolę sobie przedstawić i zacytować, ... robię to, bo sprawa dotyczy sprawy chyba bardzo ważnej.
 
Oto część mojej korespondencji z Panem Józefem Orłem z Ruchu Kontroli Wyborów z dnia 21 - 24.01.2016 r.
 
Zawiadomienie: E-mail otwarty do Prokuratora Zbigniewa Ziobry
<>
Zawiadomienie: E-mail otwarty do Prokuratora Zbigniewa Ziobry
<>
Zawiadomienie: E-mail otwarty do Prokuratora Zbigniewa Ziobry
 
 
Ja do Józef Orzeł 21.01.2016:  Mam rozumiem, że o te wyliczenia z Wyborów Prezydenta 2010 też mnie Pan prosił, żeby mnie czymś zająć?
 
Ja do Józef Orzeł 24.01.2016:   Re: "Mam rozumiem, że o te wyliczenia z Wyborów Prezydenta 2010 też mnie Pan prosił, żeby mnie czymś zająć?"  - Nie odpowiedział Pan, więc sobie odpowiem sam.
 
Albo Pan nic nie zrobił, w co nie wierzę, bo wydaje mi się, że w końcu Pan zrozumiał, co przedstawia sobą to wyliczenie, jakie mogą być konsekwencje oficjalnego uznania moich wyliczeń za "FAKT",  ...  albo nie chce Pan powiedzieć jak, kiedy, i przez kogo, ten "FAKT" zostanie wykorzystany. 
 
Zacytuję Panu fragment książki  PARADOKSY HISTORII Uszkujnika o Rosji 1917 roku>>>  https://stopsyjonizmowi.files.wordpress.com/2012/09/uszkujnik-pdf.pdf    >>>  "Mało znaczący sam w sobie 'bunt chlebowy', który mógł być łatwo zlokalizowany ponieważ niczego groźnego początkowo nie stanowił, przekształcił się w olbrzymią eksplozję.  -   Nikt nigdy nie przypuszczał w owych odległych czasach, że 'dzika, opuszczona, biedna i despotyczna Rosja'  była 'kamieniem węgielnym' na którym opierał się pokój, i pomyślność wszystkich narodów naszej małej kuli ziemskiej".
 
-Tak Uszkujnik pisał o roli Rosji przed rewolucją 1917 roku.   -    Mamy rok 2016 - 100 lat później. -    Ciekaw jestem jaki efekt międzynarodowy miałoby oficjalne oskarżenie poprzednich rządów Polski o fałszerstwa wyborcze?  -  Jak Pan myśli?  J (:
 
<>
 
Józef Orzeł do mnie 24.01.2016:  dalej Pan nic nie rozumie, to są Pańskie czyli amatorskie wyliczenia.   Nie stanowią żadnego dowodu, ani naukowego ani sądowego ani politycznego. Wskazują natomiast drogę dowodową. Ale tu potrzebny jest podmiot polityczny lub tylko prawny, który by chciał podzielić i przyjąć Pańskie rozumowanie i pójść z nim dalej.  na razie  taki podmiot nie jest gotowy do tego zadania.    Może niedługo się zdecyduje, a może nie j
 
Ja do Józef Orzeł 24.01.2016:  Re: "Ale tu potrzebny jest podmiot polityczny lub tylko prawny, który by chciał podzielić i przejąc Pańskie rozumowanie i pójść z nim dalej. na razie  taki podmiot nie jest gotowy do tego zadania. Może niedługo się zdecyduje, a może nie."

-  I takiej odpowiedzi od Pana oczekiwałem, .. i za nią dziękuję.   /   "Wykonał Pan zadanie", i nadzieję którą w Panu pokładałem.  -  
Jeśli chodzi o moje "amatorskie wyliczenia", które jakoby "Nie stanowią żadnego dowodu, ani naukowego ani sądowego ani politycznego.", to jestem odmiennego zdania.  -   Wiedza ma wpływ na decyzje, decyzje każdego "podmiotu" którego dotyczy.  -  Myślę, że bez względu na to czy nasz "podmiot" skorzysta z wyliczeń, przez fakt że moje wyliczenia są ogólnodostępne, same przez się wpływają na rzeczywistość która się dzieje. -  Pytaniem aby jest to, ... jak bardzo?   -    A swoją drogą, mam coraz większe odczucie, jakbym wykonał swoją misję.  Pozdrawiam  /  J (:
 
Józef Orzeł do mnie 24.01.2016:   jak bardzo?  za mało, żeby PIS się ruszył. Jak na wysiłek jednostki - bardzo dużo, ... i za to dziękuję  j  
 
 <> 
W następnej notce postaram się zamieścić swój komentarz do powyższej sprawy  
 
* Zainteresowanych, jeśli na podstawie przedstawionych faktów podejrzewają, że w trakcie Wyborów Prezydenta 2010 doszło do fałszerstwa wyborczego,  proszę o zgłaszanie tego podejrzenia  Ministrowi Sprawiedliwości  /  Prokuratorowi Generalnemu Zbigniewowi Ziobrze na email >>>  biuro.podawcze@pg.gov.pl
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz