piątek, 11 marca 2016

31.1.15 wydawało mi się, że polska krew poleje się w maju. Pomyliłem się o rok?


31.01.2015 / "Tytuł tego artykułu jest prowokacyjny - odzwierciedla zamysł doprowadzenia do wybuchu zamieszek , a nawet powstania. - W tym zakresie wymaga potępienia", napisał detektywmjarzynski @ Nichcik, w notce "Polska krew poleje się w maju"
 
"doprowadzenia do powstania"   napisał    detektywmjarzynski
 
Warto dać tu definicję: Powstanie, dawniej insurekcja – zbrojne wystąpienie ludności państwa, miasta lub pewnego obszaru, skierowane przeciw dotychczasowej władzy, lub władzy okupacyjne. Powstania często dążyły do uzyskania niepodległości państwa, autonomii obszaru lub przyłączenia obszaru do innego państwa, ale bywały też powstania będące jedynie wyrazem protestu przeciw władzy lub klasie posiadającej. Powstanie połączone ze zmianą struktury gospodarczej i własnościowej to rewolucja.
 
"Detektywmjzrzynski" użył słowa "powstanie", powinien więc wiedzieć, przeciwko komu takie powstanie miałoby/ma wybuchnąć. - Ciekawe czy nam to wyjawi?
http://zonacezara.blogspot.ca/2016/03/31115-wydawao-mi-sie-ze-polska-krew.html
 
 
 
Cały komentarz "detektywmjarzynski 07:18:01" ,do notki
"Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju"
 
Tytuł tego artykułu jest prowokacyjny - odzwierciedla zamysł doprowadzenia w Polsce do wybuchu zamieszek , a nawet powstania.W tym zakresie wymaga potępienia . Moja odpowiedź na ten tytuł zawiera się w tym artykule :  https://opolczykpl.wordpress.com/2015/01/22/manifest-odezwa-dysydenta-komandosa-michala-jarzynskiego-do-polakow/

Lansowany w tym artykule przez jego autora Grzegorz Braun to personalna pomyłka w kontekście jego kandydowania na prezydenta RP. W mojej ocenie jest to nowy celebryta kreowany - w czym bierze udział autor - na nowego "polskiego bohatera". W moich oczach jego złe intencje wobec Polski i Polaków zdemaskował min. ten film : https://www.youtube.com/watch?v=8uEj8QD64Ks  ,który skomentowałem tak :

Ze wszystkim się zgadzam co mówicie. Mam jedno moje małe ale ! W Polsce nigdy nie było stalinizmu , a teraz nie ma post stalinizmu. W Polsce był żydokokomunizm , a obecnie jest post żydokomunizm w kolejnym tj. II i III pokoleniu / dzieci i wnuki  / . Czy ten zamierzony błąd semantyczny prelegentów / wykładowców, a w zasadzie logiczny ma znaczenie ? Dla mnie ma ! Dowodzi o ich nieszczerych intencjach wobec Polski i Polaków. 
 
 
Moja odpowiedź do @ detektywmjarzynski 07:18:01, pod notką: "Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju"  >>> http://nichcik.neon24.pl/post/118495,wydaje-mi-sie-ze-polska-krew-poleje-sie-w-maju
 
"Tytuł tego artykułu jest prowokacyjny - odzwierciedla zamysł doprowadzenia w Polsce do wybuchu zamieszek , a nawet powstania"  -   Może skomentuję tytuł komemtarza pytaniem: Czy mi zależy aby w Polsce doszło "do wybuchu zamieszek , a nawet powstania"

Nie, nie zależy mi, ale wydaje mi się że zamieszek i powstania dojdzie, bo Polacy nie pozwolą sobie, aby wybory w Polsce fałszowano. Dlatego tytuł:  "Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju" uważam za jak najbardziej stosowny. On nie prowokuje, on ostrzega na podstawie wnikliwej obserwacji przed tym do czego może, a raczej do czego dojdzie w wyniku antypolskich działań okupantów, którzy w wyniku sfałszowanych wyborów dorwali się do władzy w Polsce.  -  Nie wiem, czy będzie u nas Budapeszt, wydaje mi się, że wszystko jest na drodze do tego, że "polskie Pendolino" mknie do stacji "Bukareszt 1989"
 


 

 
 
KONIEC FRAGMRNTÓW NOTKI Z 31.01.2015 ROKU  /  MAMY ROK 2016
 
image
 
Zarówno opozycja, jak i strona rządowa prężą muskuły, aby na swoich manifestacjach zebrać 200 - 250 tyś. ludzi. To chyba tyle, ile osób słuchało przemówienia Nicolae Causescu podczas jego ostatniego przemwienia 21 grudnia 1989 roku.  -  Ludzie ci  z entuzjazmem słuchali dyktatora, aż coś zaczęło się dziać.
 
Ktoś zaczął strzelać, tłum zaczął się "chwiać" i doszło do rewolucji.  Zebrani zapewne nawet nie wiedzieli, że są tłem kontrolowanego z zewnątrz zamachu stanu.  
 
Podobny scenariusz miały wydarzenia w Kijowie przed ucieczką Janukowycza. Ktoś zaczął strzelać do protestującyc ludzii, duktator musiał uciec.  -  Czy do tego dojdzie w Polsce w maju?
 
Nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że "zielone ludziki" z jakiejś firmy ochroniarskiej, którzy skolą się w Izraelu, o których czytałem na Onecie, przebrali się w mundury, i zaczęli rozpędzać KOD-ziaży sprzed Trybunału Konstytucyjnego.
 
Czy gdyby do tego doszło PiS miałby szansę się wytłumaczyć? Nie sądzę.
 
PiS trzyma w lampie "Złego Dżina", którego chce wypuścić w dogodnym dla siebie momencie.  -  Ten sam "Zły Dżin", chce się wyrwać  z lampy, zanim czas zagra na korzyść PiS.  -  Dokładnie taką samą sytuację miliśmy przed planowaną publikacji Aneksu WSI. -  Myślę, że polska krew poleje się w maju. Winnym przelewu krwi, jeśli do tego dojdzie,  będzie PiS, ... bo nie zawsze to, co jest dobre dla partii jest dobre dla Narodu.
 
image
 
03.11.15 / FAKT.pl Świat polskich instytucji związanych z bezpieczeństwem zelektryzowała wieść o tym, że ok. 100 ochroniarzy z firmy City Security ma wyjechać do Izraela. Co to tak naprawdę oznacza?
 
Tomasz Bryl z firmy Europan Security Agency, zajmującej się szkoleniami dla ochroniarzy i kontraktorów (czyli pracowników prywatnych firm wojskowych) mówi, że w tej sprawie jest kilka niejasności. Np. to, że City Security, choć jest firmą polską, należy do właściciela czeskiego. A w tym z kolei większość udziałów ma Izrael.   >> http://www.fakt.pl/politycy/ochroniarze-z-firmy-city-security-pojada-do-izraela,artykuly,588130.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz