piątek, 22 maja 2015

"Medytacje red.Nichcika"



Eugeniusz Sendecki
 
NICHCIKOWSZCZYZNA JAK MICHNIKOWSZCZYZNA

Publicznie się opowiada za komuchami; "(...) Moim zdaniem wybór jest jeden: Albo Duda, albo dr. Ogórek (komuchy, ale polskie).". Dezawuuje polskiego lekarza użerającego się z esbeckim zarządem służby zdrowia. Cenzuruje aferę na Kolskiej i ołówkową. >>> http://zonacezara.blogspot.ca/2015/05/felieton-obrazkowy-czy-fala-nienawisci.html
 
Nichcik cytuje również mnie, Sendeckiego. Najpierw mnie to cieszyło, ale obecnie już nie. Jak każdy uczciwy publicysta chcę, żeby moje slowa były cytowane, owszem. Ale nie zależy mi na taniej sławie, lecz na dotarciu do umysłów, a tego bycie cytowanym przez Nichcika-Miksera nie daje. Wręcz przeciwnie, bycie nachalnie cytowanym przez Nichcika daje efekt przeciwny. Normalny internauta może mnie utożsamiać z tym kimś i potraktować jako osobę szkodliwą, niepoważną. Nad tym boleję bardzo.
 
Cytat, w którym AOFI "Nichcik" dezawuuje Sendeckiego, oszczerczo sugerując, że podlegam Slużbom Izraelskim i Prezydentowi Komorowskiemu;] "(...) "REWOLUCJA" zaczyna się o 14:00 pod KPRM, chyba tam, gdzie stoi "Zielony Namiot" protestujących rolników, ... czyli tam, gdzie tak ochoczo biega Eugeniusz Sendecki. -  Zaczynam czuć czosnek, ... coś parszywego gotują w Belwederze!" 
 
Wszyscy porządni ludzie powinni działać odwrotnie: popierać dobre działania Sendeckiego, unikać działań anonimowych, agenturalnych.
No i - unikać ćkania intelektualnego modo Nichcik. Nichcący odkryłem nowe określenie, obok "michnikowszczyzna". Jest to określenie działań hasbarowskich - "nichcikowszczyzna".Michnikowszczyzna i nichcikowszczyzna idą w parze...
 
/ - / Eugeniusz Sendecki
 
*** Skomentuję Pana Sendeckiego tak: Od czasu tej publikacji coraz częściej widać go w towarzystwie "mojej maski". Nie wiem czy to na złość, czy przez głupotę, ... ale dziękuję Panu Eugeniuszowi za promocję. (:

image

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz