niedziela, 31 maja 2015

ZC - Zona Cezara

 
 

"Zawodowo" tracę czas na "analizowaniu przyszłości". - Trochę dziwne to zajęcie zważywszy, że nikt mnie nie zatrudnia, ... i nikt mi za moją pracę nie płaci. - Już słyszę rechot szanownych redaktorów, gdy czytacie te słowa. / Rechotacie, prawda? / To się właśnie nazywa "analizą przyszłości", które jest tym, co nas różni. Wy, szanowni redaktorzy, piszecie o tym, co się wydarzyło, ... i jeśli nie wdacie się w mniej, lub bardziej tragikomiczne oceny, wydajecie się być mądrzy. - Bo trudno wyglądać na niemądrego, gdy się pisze prawdę o faktach, które się widzi. - Który z Was tak właśnie pisze? (:
 
Ja analizuję przyszłość, piszę więc o rzeczach "niestworzonych", głupich, niemądrych. - Tym się różnimy.

Aby więc rzecz uczynić "zjadliwą", dla osób ze szczupłymi horyzonatami, z ograniczoną wyobraźnią, ograniczoną tym co się stało, a nie "tym do czego zmierza czas" i tym co się właśąnie dzieje, postanowłem stworzyć rzeczywistość mówiącą o przyszłości.  - Rzeczywistość, która przyszłością być jednak nie może, bo byłaby  niezrozumiałą przez nikogo "kosmologią" której nikt nie zrozumie  -  Dlatego postanowiłem stworzyć przyszłość opartą na przeszłości, bo historia kołem się toczy.

Ta sama historia powtarza się tak długo, jak długo, jak długo cel wyznaczony przez "sprawców" nie zostanie osiąśgnięty. - Witam w świecie "ZC - Zona Cezara", gdzie "Cezar" jest facetem, a "ZC-Zona" obszarem którym rządzą "żołnierze Cezara". - "Zona Cezara" wspiera Ruch Ochrony Wyborów.

<>

Quo Vadis Domine, Dokąd zmierzasz Panie?  - 
Nie pytaj świata dokąd zmierza, Bo nie daj Boże prawdę powie. Miast pytać, z paciorków pacierza,  Ułóż modlitwę za jej zdrowie. Co ma przeminąć, to przeminie ... A co ma zranić do krwi zrani   ...  -  Piotr rzekł: Quo Vadis Domine, Dokąd zmierzasz Panie?
 
"BÓG - HONOR - OJCZYZNA  / / /  MĄDROŚĆ, WIARA i POTĘGA"
 
* Cezar jest "facetem z jajami"-"Zona" to obszar gdzie rządzą "żołnierze Cezara"
 
Przyłącz się   >>>  ZC - Zona Cezara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz